torsdag 21. juni 2012

Valpekurs dag 4

Da var det tid var ny kurs med Henny. Kurset i dag ble litt forkortet siden vi var til kiropraktoren med Oddis, og det tok lenger tid enn forventet så noe forsinket ble man ..

Vi begynte med litt kontakt, sitt og dekk,siden jeg egentlig ikke ante hva de andre drev med. Og jeg må virkelig si hun begynner å bli flink. Tenkte å starte med pølse/fiskepudding/kjøttbolle blandingen jeg hadde i en pose, men det ville hun ikke ha, så jeg brukte Handlers trenignsgodbiter, og da jobber hun godt :)

Så gikk vi over til gå pent i bånd, og er nesten så jeg må si begge kjedet oss litt, hun dro jo omtrent ikke båndet, og bare gikk der. Men litt draing var det, men det var så minimalt, så vi prøvde heller på plass. Og der har hun virkelig skjønt hva jeg vil :) Flinke Flinke snuppa :)

Siste øvelsen var innkalling. Sist syns jeg ikke at det gikk helt som håpet. Litt treg og hørte egentlig dårlig etter. Men i dag satt det som en gud. Hun nølte litt første gangen, helt til un fant ut at belønningen var tauleka hennes. Da fikk innkallingen andre boller. Stilte meg midt blant de andre hundene og menneskene, og ropte når hun gikk mot de, og hun kom med engang til bake til meg :D

Veldig fornøyd med snuppa :D



1 kommentar:

  1. Härligt att höra att ni har det bra och att hon sköter sig den lilla råttan!

    SvarSlett