onsdag 25. april 2012

Snart tid for første stevne :)

Har vært dårlig med blogginnlegg nå, så er vel på tide med litt oppdatering fra denne kanten igjen :)
Nå er det bare 1 uke igjen til debuteringen, og jeg håper og tror vi skal klare det. De siste treningene har hvertfall vist at Oddis kan øvelsene, og burdevi  egentlig få det til veldig fint.

Som skrevet i tidligere innlegg så har fellesdekken vært et problem. Nå virker det som om vi har fått ordnen på den, selvom vi kun har trent uten andre hunder men med andre fortyrrelser. I dag trente på dekk i 2 minutte rmed en hel masse forstyrrelser, og han reiste seg ikke og rørte seg heller ikke av flekken. Det er godt tegn føler jeg.

Har ikke hatt noen problemer med noen av øvelsene på lenge, så dette lover veldig godt. Selv apporteringen begynner å bli riktig så bra :) Har fortsatt å trene litt klasse 2 øvelsen så smått, tar nok opp de litt mer etter debuteringen regner jeg med.

Fikk startnummer i mailen i dag, og det var mange påmeldte i alle klassene. I klasse 1 var det 27 påmeldte ekvipasjer. Og vi skal starte som nummer 17, kan bli noen nerver før vi skal i ilden tenker jeg.. Håper bare jeg klarer å beholde roen, så jeg ikke ødelegger alt ;)

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar