mandag 9. april 2012

Det går fremover :)

Trener litt oftere nå om dagen enn hva vi ellers gjør. Ofte og lite er det jo noe som heter :)
På fellestreningene går jeg gjennom hver enkelt øvelse og sjekker hvordan statusen er, og terper på det som jeg føler vi trenger mer trening på.

Fellesdekken har virkelig kommet seg, kan fremdeles finne å reise seg, men blir sjeldnere og sjeldnere heldigvis. Har også fått mye mer kontroll på avstandsøvelsen. Nå flytter han seg minimalt selv med håndtegn og stemme.
Jeg syns utviklingen hans er strålende :)

Den 2. mai er ikke lenge til ,så har bestemt meg for å trene litt hver dag på de øvelsene vi trenger litt mer tid på :) Skal gå gjennom alle øvelsene litt mer regelmessig, så vi ikke legger til oss noen dårlige uvaner :)
Gleder meg faktisk til denne debutering. Blir moro å se om vi får uttelling for all treningen vi har lagt ned siste året :)

Apporteringen er også på riktig vei, nå slipper han ikke før jeg sier takk, men nå må jeg forhindre litt av tyggingen han gjør når han sitter å venter på klarsignal.

Har ikke trent så mye på de andre øvelsene i klasse 2 enda, men prøver å lære han flere øvelser, så vi kanskje kan klare klasse 2 en gang i fremtiden :)

Er så utrolig stolt av lille gull :)

Avslappet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar