torsdag 12. april 2012

Ikke alle dager kan være like bra

Nok en onsdag(11.4) og det var tid for trening med klubben igjen. Oppmøtet var vel kanskje i det minstelaget, men vi var da 2 stk totalt.

Vi hadde virkelig ikke dagen vår i går, var ikke veldig mye som gikk på skinner egentlig. Eneste øvelsen jeg får super fornøyd med var avstandsøvelsen, den satt som et skudd. Resten var litt halvhjertet føler jeg.

Kom igjennom alle øvelsene etter litt terping på øvelsene. Han kviknet til litt etter litt, men var litt daff under hele treningen.  Fellesdekken var det mest tragiske løpet av hele treningen. Var ikke mange gode fellesdekk vi fikk til. Tror jeg telte 2,5 god fellesdekk av sikkert 10-12 forsøk. Men de få bra var da hvertfall veldig gode  :)

Vi jobber fremdeles mot debuteringen som er målet vårt denne våren, men må si jeg så ganske mørkt på det etter dagens trening. Hadde han gått slik på en konkurranse tror jeg vi hadde fått en latterlig dårlig sum... men det kommer heldigvis flere dager :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar