mandag 8. april 2013

Påsken 2013

Litt sent innlegg, men bedre sent enn aldri er det noe som heter ;)

Denne påsken hadde jeg  fri hele påsken, så vi reiste bort i starten av påsken, til min mamma og hennes hunder. Henny storkoste seg med de andre hundene. Dagene gikk med til å slappe av, gå tur og vi gikk faktisk flere skiturer også. Litt lydighet fikk vi presset inn å :)

"Litt" bilder fra starten av påsken :)






















Resten av påsken var vi kun hjemme. Men vi var ute hver eneste dag. Flere skiturer ble det. Helt utrolig egentlig. Jeg syns som ikke likte å gå på ski engang før :) Men jeg fikk meg nye skistaver i påsken. Nye ski blir det neste sesong. Nå kommer det en ny ladning med bilder ;)















 Vi besøkte også ei venninne helt i slutten av påsken. Hun hadde valper som var 7 uker. Henny fikk noe bryne seg på de små djevlene ;)







1 kommentar: