søndag 21. april 2013

Nå fungerer fellesdekken så bra :)

I dag hadde fikk samlet noen flere som ville være med på trening :) Moro når det er litt miljø for å trene lydighet.

Vil begynne med å skryte av hvor stolt jeg er av jenta mi. Spesielt under fellesdekken. Ingen tegn til å reise seg over hodet. Det blåste i dag også, og det kom et og annet blad susende forbi. Da gjentok jeg bare kommandoen dekk, og hun prøvde ikke engang å reise seg. Hun lå hele tiden :) Lå mellom 2 hunder denne gangen, ene hunden har vi ikke trent med før. Veldig godt å se hun ikke trekker mot andre fremmede hunder i fellesdekken :) Det er så ufattelig herlig og deilig å se at det fungerer så bra :)

Resten av øvelsen fungerte egentlig veldig bra de å. Men jeg måtte gå litt tilbake i treningen på et par øvelser. Men bare hun skrudde på hukommelsen, så ble det så bra :) Flinke Flinke jenta mi :)

Prøvde oss litt på apport også, kan ikke skjønne hva jeg har gjort, siden den er blitt så utrolig bra :D

Nå gjenstår egentlig dekk under marsj, så er vi faktisk klare for klasse 1 i Sverige :)
Målet er jo fremdeles å delta på Tollarp i starten av august.. Det skal vi klare. :)

Har meldt på Henny på vårt første lydighetsstevne. Da blir det stevnestart om 1 uke nøyaktig :D Bare krysse fingrene for at nervene mine holder seg rolige og konsentrerte :)

Jeg håper virkelig at hun ikke får løpetid i mellomtiden :)

Fikk trent litt utstillingstrening, og jeg må si vi gleder oss masse til det å :) Hun begynner virkelig å bli en fin dame :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar