onsdag 6. februar 2013

Arbeidsjernet slår til igjen :)

I dag var vi å trente på klubben igjen. Jeg gleder meg som en liten unge til hver fellestrening :)

Trener fremdeles ganske så målrettet mot klasse 1 øvelsene. Det meste sitter veldig bra , bortsett fra hopp over hinder og fellesdekken. Hopp over hinder har vi ikke begynt med, så kan ikke si vi sliter noe med den ;)

Vi må nok trene masse på fellesdekk, og håpe på varmere tider snart. Tror hun vegrer seg for å ligge stille, pga det er kaldt i bakken. Men når hun først ligger, da er hun super flink. Jeg så fremgang på fellesdekken i dag. Så det går rette veien, om litt smått :)

Apporteringen går også fremover.. Nå kan jeg be om apport mens hun sitter og bevege meg lit fremover, og så plass med apporten. Flinke flinke Henny :) Er nok ikke super lenge til øvelsen sitter :)

Har også begynt å snuse mer øvelser i klasse 2. Innkalling med stå, dekk under marsj ,fremadsending er noen øvelser vi trener på om dagen.

Innkalling med stå har hun virkelig begynt å skjønne. Hun er super dyktig :)

I dag la jeg en tennisball oppå en stol, og sa frem, og hun bare pilte avgårde mot stolen :) Gjorde dette et par ganger. Neste steg blir å få henne til å løpe rett frem uten at ballen ligger synlig. Men en kjempe økt syns jeg..

Dekk under marsj er vi helt i starten av. Men hun forstår hva jeg mener, men vi tar et steg om gangen.

Må jobbe litt mer med ståen nå om dagen, da hun snur seg når jeg kommer på siden av henne.. Jeg tror ikke at det har noe med at hun ikke kan øvelsen eller vil. Men tror ikke hun føler seg helt trygg med de hundene og menneskene som var der. Men hun gjør så godt hun kan, og hun snudde seg ikke lenger etter noen repetisjoner, hvor jeg bare gikk rundt henne. Og belønnet at hun stå stille :)

Jeg er kjempe fornøyd med Henny i dag :) Hun står på og gir alt :) Mitt lille arbeidsjern :D

Noen bilder fra trening som Jorid har tatt.

 "Fellesdekk" . Trente litt dekk alene, mens de andre drev med noe annet.
 Veldig glad i ballen :)
 Søte :)
En skikkelig fellesdekk. Hun er flink :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar