tirsdag 27. november 2012

Flinke Henny

I dag trente jeg og Henny sammen med Martine og Teo inne i hallen på klubbområdet. Moro å trene litt med andre også, utenom ordnære treninger.

I dag hadde jeg planlagt på foran at vi skulle trene på fri ved foten, på plass, og innsitten ved innkalling.
Begynte med kontakt og så fri ved foten. Og i dag satt den som et skudd. Veldig fin kontakt, og fulgte meg veldig bra. Satte seg når jeg stoppet. Trente også på å flytte meg litt sidelengs, litt bakover, så litt fremover, slik at hun flytter seg automatisk etter meg. Flinke snuppa :)

Fri ved foten og på plass slo jeg litt sammen. Er jo på plass og fri ved fot under begge egentlig.
Innsitten ved innkalling begynner å bli veldig bra, trente også bare tempo og så bare komme inn riktig på plass. Syns ikke farten hennes var slik den pleier, men tross det syns jeg hun gjorde en veldig bra jobb. Kom løpende, men ikke i full fres. Tror hun var litt sliten i dag.

Jeg prøvde også litt avstandskommandering med sitt og dekk, og hun begynner virkelig å skjønne tegningen.

Litt enkelt dekk ble det også. La henne ned i dekk, og ba henne bli liggende, og i mellom tiden fylte jeg opp med godbiter, gjorde klar kamerat, før jeg gikk tilbake til henne. Vet ikke hvor lenge hun lå, men hun lå helt rolig hele tiden, helt til hun fikk beskjed om reise seg opp i sitt :) Super flink :D

Bare for moro skyld ville jeg bare prøve å se om hun skjønte innkalling med stå. Jeg fikk henne inn på plass, og gikk unna, og ropte på henne, og hun stod veldig fort, da jeg ba om stå... Jeg kunne knapt tro mine egne øyne. Hun ble tilogmed stående :) Prøvde en gang til , og da med på plass helt til slutt. Hun stoppet så og si med engang, og kom inn på plass etter på. Litt treg innkomst etter ståen, men jeg klager overhode ikke over den innsatsen :D Jeg trodde knapt mine øyne over hva Henny presterte . Hvordan i alle dager har jeg klart å få til det??

Gleder meg masse til vi kan prøve oss på lydighetsstevner :) Det kommer til å bli så moro :)

Legger ved noen bilder fra treningen. Ikke all verden  men :)













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar