onsdag 26. september 2012

Fellestrening

I dag var vi på klubben og trente litt lydighet igjen. Henny har vært litt avslått når det gjelder mottak av lærdom i det siste, så hadde ingen forhåpninger om noe store greier i dag.

Merket at Henny var mer med i dag enn tidligere denne uken. Begynte med en enkel tannvisning. Og hun satte seg pent på plass, og helt riktig :) . Instruktøren kom bort og hilste på meg, og Henny satt stille under hilsingen, men flyttet seg litt da hun skulle titte på Henny. Vi prøvde en gang til, og da satt det helt topp. Hun satt så fint og rolig, og instruktøren fikk hilse på meg og se på Henny.

Så vi prøvde vi dekk fra holdt. Lineføringen kan vi vel egentlig se bort i fra når det gjaldt den øvelsen ;) Men selve dekkenet var bra, og hun ble liggende til jeg kom tilbake og ba om sitt igjen :) Flinke Snuppa :)

Deretter var det innkalling med sitt. Hun kommer i bra fart, og nå satte hun seg riktig, men støter borti meg først, men det kan jobbes med. Jeg syns hun gjorde en kjempe jobb med innsitten i dag.

Trente også på dekk og bli, selvom det var litt bløtt på bakken. Hun la veldig fint syns jeg. Tok ikke tiden,  men det hadde ikke så mye å si. Bare hun lå stille, og ikke viste tegn til å reise seg. Tiden kommer etterhvert.

Så trente vi litt på stå under marsj, nå har skjønt at hun skal stå stille når jeg stå, og jeg kan i fra uten at hun følger med. Bare sette sammen hele øvelsen, og få henne til stoppe litt raskere, så blir dette veldig bra. Noe må ha vi jobbe med :)

Trente på enkle dekk, at  hun skal legge seg når jeg sier dekk, uten for mye hjelp, og gjerne ikke bare falle over på siden ;) Hun så ikke helt nytten av å legge seg på første kommando. Trengte litt ekstra hjelp for å legge seg ned i dag. Men bare hun kom seg ned, så var greit, og hun reiste bra opp igjen sitt når hun fikk beskjed om det. Bare trene på selve neddekket på flere ulike underlag nå så :)

Veldig fornøyd med snuppa i dag å :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar