mandag 12. mars 2012

Et steg nærmere debutering

Oppdatere bloggen ja.. Det går i overkant litt lenge mellom hver gang :) Men vi trener da jevnlig, og ting går stadig fremover.

Siste nytt nå er at vi skal prøve å få debutert den 10 juni, så vi trener mot det :) Har konsentrert oss mest om å trene på litt forskjellige settinger, så han blir vant til det. Og jeg må si at jeg er imponert over gutten. Øvelser jeg trodde han ville slite med går som en lek, mens de "lette" er det litt verre med ;)

Apportering begynner virkelig å bli fin nå. Klundret litt da vi trente i går. Jeg stod jo trossalt midt i veien, og da ble det litt vanskelig for han ;)

Begynner faktisk å glede meg til debuteringen, men kommer nok til å angre på at jeg sier det allerede nå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar