onsdag 14. desember 2011

Bronsemerket i lydighet

På vårparten i 2011 fant jeg ut at vi skulle gå et kurs i lydighet for å se om vi kunne lære noe. Vi meldte oss på et videregåendekurs. Tanken bak kurset var kanskje å gå opp til bronsemerket.

Kurset gikk over 8 ganger a 2 ganger i uken. Vi hadde stor nytte av dette kurset, men jeg var ikke alltid like optimistisk når det gjaldt bronsemerket. Det ville vi da aldri i verden få til. Planen var å ta bronsemerket på siste kursdagen, men jeg følte meg ikke klar, så jeg måtte utsette det litt.

1 måned senere var dagen kommet, og jeg trodde fremdeles at dette kun gikk en vei, og det var nedover.
Litt trening før vi gikk opp til selve merket måtte gjøres. Vi gikk prøven, og var kjempe spent på hvordan dette ville gå. Hadde ikke helt den store følelsen på alle øvelsene. Men da instruktøren fant frem medaljen så skjønte jeg at vi hadde klart det :)

Vi fikk følgende poengsum:

Må si jeg ble kjempe stolt av hunden :)




                    Gullgutten med fine medaljen sin :)

2 kommentarer:

  1. Endelig blogg! Kjekt å lese. Du må jo ha tro på deg og Oddis, tenke positivt :). Dere er jo flinke!

    SvarSlett
  2. Dere er flinke ! Et godt team !

    SvarSlett