tirsdag 2. juli 2013

Videre trening

De to siste tirsdagen har jeg klart å samle en liten gruppe som vil og kan trene litt lydighet :)
Bytter på hvilke steder vi trener, så det ikke blir det samme hele tiden.

Vi prøver å trene litt målrettet mot øvelsene i klasse 2, og jeg syns vi gjør stor fremgang om dagen.
Trener faktisk litt hver dag, når det gjelder lineføring og sitte rett.. Bare noen få repetisjoner, og det gir resultater :)

Hun begynner å skjønne ruta mer og mer, kan øke avstanden litt og litt, uten en ball i ruta. Så dette går riktig vei :)

Innkalling med stå begynner å ta form. Meget imponert er jeg over den hunden :)

Apporteringen har fungert lenge, men nå terper vi litt på å komme inn og sitte litt mer rett :)

Hun dekker nå under marsj også , men tror jeg trenger noen til å vurdere hvor bra den er, vanskelig å se selv når jeg går videre, og ikke kan se hunden :)

Hun apporterer faktisk over hinder nå også :) Må vel lære henne hoppøvelsen i klasse 2 etterhvert også :)

Jeg syns vi gjør det veldig bra om dagen :) Dette er moro :D

Vi lader også opp til stevne i Sverige som er i begynnelsen av august :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar