søndag 29. januar 2012

Ny dag, nye sjansjer

Vi måtte bare trene litt lydighet i dag å :) Fokuserte på de øvelsene vi slet litt med om onsdagen. I dag hadde han virkelig dagen :) Alt gikk på skinner.

Begynte med øvelsen avstandskontroll. Han fikk kommandoen sitt, og så begynte jeg med å gå unna med 1 meter, og han utførte øvelsen med glans. Flyttet seg knapt fremover, og nå blir liggende til han får neste kommadno. Økte avstanden gradvis, og vi havnet tilslutt på 3 meter, og fremdeles da utførte han øvelsen med glans :) Nå er vi virkelig et steg nærmere debuteringen ..

Deretter gikk vi videre til hopp øvelsen, og han har hatt en tendens til å gå rundt hinderet, men i dag hoppet han rett over . Kjørte kun hoppet første gangen, så hele øvelsen, og han gjorde en fantastisk jobb. Så det ble kun 2 repetisjoner på den øvelsen .

Etter hinderøvelsen , prøvde vi oss litt på apporttreningen. Dette er vel den øvelsen vi sliter aller mest med. Men jeg ser virkelig et lys i tunnelen. Nå holde rhan apporten lenger, og har begynt å komme inn til meg med den :)

Avsluttet treningsøkten med stå under marsj. Kan ikke klage på innsatsen her heller. Han stopper med engang, og snudde kun på hodet når jeg gikk bak han :) Trenger vel ikke å si at jeg er kjempe stolt og fornøyd med Oddis i dag :)

Jeg har tro på at debuteringen skal kunne fungere bra :)

1 kommentar:

  1. Flinkiser :)
    Gleder meg til å følge dere mot debuten og VET det blir helt knall :o)

    SvarSlett